tiistai 17. maaliskuuta 2009

Olipas yllätys!

Tilasin pari viikkoa sitten muutaman romaanin bookdepositarysta (suosittelen, lämpimästi). Toinen tuli muutamassa päivässä, toista jäin odottelemaan. Perjantaina sitten tuli pakettikortti, mutta sairaana jätin romskun postin huomaan viikonlopun yli. Tänään vihdoin pakollisella kauppamatkalla kiersin postin kautta... ja paketti olikin pehmeä! Ja sininen! Ihana!





Lanka on minulle tuttua ennen kaikkea ohjeista - en ole koskaan neulonut Mamboa (olen aikalailla Novita-neitsyt, seiskaveikkaa lukuun ottamatta *punastus*). Sitä en ymmärrä kuinka sny on ymmärtänyt minut marimekkotytöksi? Olen näet suuri fani! Somassa unikkokuosissa tuli nyt lasinalusia - mikä on myös mystistä, koska olen harkinnut lasinalusien ostamista siitä asti kun muutin kohta vuosi sitten. Olen muutamia käsissäsinä käännellyt, mutten mieleisiä löytänyt. Kuivatut päärynät avaan heti, kun suukin taas maistaa jotain... SUURKIITOS SINISESTÄ HETKESTÄ!!


Muita uutisia: flunssa jyllää edelleen, mutta huomenna on kyllä jo palattava töihin. Ja missäköhän toinen romskuni seikkailee?

Ei kommentteja: